Дзвінки здійснюються з метою інформування власників конструкцій. Голос у слухавці повідомить важливу інформацію, а саме:
- проінформує про наявність заборгованості за договором;
- сповістить про самовільно розміщену конструкцію;
- порадить користуватися електронною системою M.E.Doc для обміну первинними бухгалтерськими документами;
- повідомить про невідповідність розміщеного рекламного засобу виданому дозволу;
- розкаже, як повернути демонтовану конструкцію.
Крім цього, дзвінки від Управління нагадають власникам про все, що вони могли забути про свою конструкцію. Інформаційне сповіщення є індивідуальним. Власники отримують тільки релевантні повідомлення. У кінці повідомлення підкаже, як вирішити проблему або куди звернутися. Дзвінки здійснюються один або два рази на місяць.
«Така система інформаційного сповіщення є додатковою опцією, яка допоможе власникам бути у курсі всього, що стосується їхніх конструкцій. Так, наприклад, дзвінок від Управління сповістить про надіслану вимогу на усунення порушень на адресу власника вивіски або рекламного засобу», - зазначила начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук.
У разі виникнення додаткових запитань, які виникли після отримання дзвінка, Управління з питань реклами надасть консультацію у телеграм-каналі.
Усю необхідну інформацію, щодо оформлення і розміщення конструкцій, можна знайти на сайті Управління.