Графік
особистого прийому громадян начальником Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Посада та П.І.Б.
| День та час особистого прийому громадян за адресою:Боричів узвіз, 8 | День та час особистого виїзного прийому | Місце проведення особистого, виїзного прийому | День та час проведення прямих («гарячих») телефонних ліній за тел.: 481 47 21 |
Начальник Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Поліщук Оксана Миколаївна | Щосереди з 10.00 до 12.00 (за необхідності)
| Другий четвер щомісяця з 10.00 до 12.00 (за необхідності) | За необхідності | Кожен понеділок з 15.00 до 17.00 (за необхідності) |
Під час повітряної тривоги прийом припиняється, громадяни супроводжуються до виходу з приміщення та спрямовуються до станції метро «Поштова площа».
Громадянам, які мають бажання письмово звернутись до Управління з питань реклами, прохання звернення надсилати на поштову адресу:
Боричів узвіз, 8, м. Київ, 04070
або на електронну пошту: [email protected]
Скринька «Для звернень громадян» розміщена на першому поверсі.
Тел: 481-47-21
Для суб’єктів господарювання (їх представників)залишається можливістьпроведення прийому дистанційно (онлайн)* щосереди з 10-00 до 12-00*.
Під час попереднього запису необхідно повідомити: прізвище, ім’я, по батькові, назву юридичної особи або прізвище, ім’я, по-батькові фізичної особи-підприємця (у разі запису представника такої особи), засіб зв’язку (контактний номер телефону та електронна адреса), короткий зміст порушеного питання.
Зверніть увагу! Повноваження представника мають бути оформлені в установленому порядку.
За результатом запису на електронну адресу суб’єкта господарювання (його представника) буде надіслано посилання (логін та пароль) для участі у відео конференції.
*З використанням технології відео конференцій ZOOM
* За можливої відсутності (затримки) з об’єктивних причин (термінова нарада, засідання, тощо) начальника Управління з питань реклами, який має проводити прийом, години прийому можуть бути змінені, про що суб’єктові господарювання (його представнику) обов’язково повідомляється завчасно (по можливості).