Управління з питань реклами продовжує підбивати підсумки діяльності.
Протягом минулого року фахівці КП «Київреклама» ретельно перевірили на відповідність правилам майже 124 000 розміщених конструкцій у місті. Видано накази на демонтаж на понад 35 000 конструкцій, які не відповідають встановленим вимогам. Не менш важливим є те, що 5728 власників закладів виконали вимоги на усунення порушень, видані Управлінням з питань реклами у 2023 році.
Станом на початок 2024 року у Києві розміщені близько 22 тисячі конструкцій, які відповідають вимогам. Серед них найбільшу кількість становлять конструкції на фасаді - 16 819 вивісок та рекламних засобів, розміщених відповідно до правил. А за останні два роки кількість розміщених оформлених конструкцій збільшилася на 5243.
Загалом, можна відмітити позитивну динаміку у зменшенні кількості конструкцій, розміщених з порушенням. Протягом останніх двох років кількість незаконних вивісок та рекламних засобів у Києві зменшилася на 15%, що свідчить про успішні кроки в упорядкуванні реклами у місті.
В 2024 році Управління продовжує роботу над очищенням візуального простору Києва. Одна з цілей Управління - спонукати все більшу кількість власників закладів розміщувати конструкції за правилами та дотримуватися дизайн-коду столиці.