З початку 2023 року за сприяння Управління з питань реклами було розміщено 43 програми соціальної реклами з сюжетами про спротив українського народу російській окупації захист державного суверенітету, безпеки і оборони України, патріотичного виховання, та іншими сюжетами антивоєнної і патріотичної тематики.
У березні цього року набули чинності зміни до Закону України «Про рекламу», які внесли певні корективи як у роботу Управління в частині сприяння розміщення соціальної реклами, так і замовників такої реклами.
Перелік деяких змін:
- розширено визначення «соціальна реклама»
- додано нові обмеження і заборони до сюжету соціальної реклами
- додано нові норми, які забороняють використовувати соціальну рекламу в контексті виборчого процесу і діяльності політичних партій
- запроваджено обов’язок органів державної влади або органів місцевого самоврядування, які є рекламодавцями соціальної реклами, попередньо отримувати висновок Національної ради з питань телебачення і радіомовлення про відповідність реклами визначеним законодавством вимогам до соціальної реклами
Повна інформація щодо внесених змін до законодавства, яке регулює питання розміщення реклами, у тому числі соціальної, опублікована на сайті Управління з питань реклами у розділі «Соціальна реклама» за посиланням.