Соціальна реклама відіграє важливу роль в житті суспільства, спонукаючи громадян оцінити своє відношення до життя, оточуючих та соціальних проблем.
Але значні можливості впливу на масову свідомість соціальної реклами стають можливими лише при умові якісного та комплексного підходу до її реалізації, тобто повноцінної СОЦІАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ.
Такий підхід містить в собі:
Аналіз існуючої ситуації – визначене коло проблем
Формулювання загальної мети та меседжа
Постановку конкретних цілей і завдань
Цільову аудиторію
План заходів реалізації та канали просування
Визначені індикатори успіху та очікуваних результатів
З метою максимального досягнення соціального ефекту, Управління з питань реклами КМДА у 2022 році планує змінити підхід до розміщення соціальної реклами міста Києва.
Соціальна реклама буде розміщуватися за умови дотримання необхідних компонентів якості та згідно із затвердженим річним планом. Пріоритет буде надано соціальним сюжетам, які є частиною комплексного соціального проекту.
Завдяки чому стане можливим:
1. Збільшити кількість площин під розміщення, в рамках однієї соціальної програми
2. Оптимізувати кількість соціальних програм.
Пропонуємо всім бажаючим долучитися до розробки Плану розміщення соціальної реклами на 2022 рік та надати свої пропозиції в табличній формі згідно додатку до 31 жовтня 2021 року на пошту [email protected]
Телефон для справок (044)481-47-16
При заповненні форми, врахуйте наступне.
Соціальна реклама не є комерційною, а тому не може мати політичну чи комерційну мету тобто згадувати певні марки, бренди або продукти.
Управління з питань реклами КМДА не забезпечує виготовлення друкованої продукції (окрім замовника – структурного підрозділу КМДА) та макетів.
Виготовлення якісних рекламно-інформаційних матеріалів має враховувати психологічні особливості сприйняття, уваги та уяви через художнє оформлення, текст, шрифт та колір.
Показники порівняння | Комерційна реклама | Соціальна реклама
|
Призначення | Просування на ринку бренду / товару / послуги | Гуманізація суспільства і формування його етичних цінностей |
Місія | Зміна поведінкової моделі суспільства з економічної точки зору | Зміна поведінкової моделі суспільства з гуманістичної, соціальної точки зору |
Ролі | Маркетингова, економічна, соціальна, комунікаційна, інформаційна | Освітня, виховна, агітаційна, комунікаційна, інформаційна |
Предмет | Товар, послуга, об’єкт (компанія, бренд) | Ідея, що володіє певною соціальною цінністю |
Цілі
| Створити обізнаність, надати інформацію, переконати, нагадати, схилити до рішення про покупку | Привернути увагу до актуальних соціальних проблем, змінити відношення суспільства до визначеної проблеми |